Originally posted @ Facebook 01/05/2012
Το οπτικοακουστικό υλικό που επισυνάπτεται χρήζει εμπεριστατωμένης τοποθέτησης, η οποία, υπενθυμίζω, απηχεί τις απόψεις μου και μόνο.Κάλλιο Αργά Παρά Ποτέ!!
ΕΠΑΜ
(Λίγα Λόγια Για Το Έργο)
Το ΕΠΑΜ είναι ένα νέο μόρφωμα που ζυμώθηκε στις πλατείες της αγανάκτησης το περασμένο καλοκαίρι και βασίστηκε, ευτυχώς, πάνω στις εύστοχες τοποθετήσεις ενός ανθρώπου με τεχνογνωσία, εκλαϊκευμένη διαλεκτική και θάρρος να βγει μπροστά στο λαϊκό αίτημα για πρωτοπορία, τολμώντας να απαντήσει στα προκρίματα της πιεστικής συγκυρίας με πειστικό και ταυτόχρονα εριστικό και επαναστατικό λόγο.
Επομένως μπορούμε να ισχυριστούμε οτι το μόρφωμα έχει κινηματικό χαρακτήρα και καταγωγή.Τα προτάγματα του έχουν, σύμφωνα με τους ιδρυτες και εκ των συνδιαμορφωτών του, ΕΑΜικό χαρακτήρα. Ο πολιτικός του λόγος είναι, και πάλι καθ' όμολογίαν των εκπροσώπων του, αντικατοχικός. Το τελευταίο σημειώνεται ιδιαίτερα, επειδή αφενός διακρίνει το ΕΠΑΜ απο τα λοιπά αντιμνημονιακά σχήματα και επειδή, αφετέρου, κατοχυρώθηκε ως τέτοιο, απο την δεδομένη πολιτική συγκυρία, που νομιμοποίησε, με τρόπο δεσμευτικό και πραξικοπηματικό, την εξάρτηση της χώρας και ίδιαίτερα της καθεστηκύιας της τάξης, στο ξένο κεφάλαιο. Ναι, ξέρετε, αυτή η θεωρητικολογική εξάρτηση, που για τόσα χρόνια, με τρόπο γραφικό, για τους κινηματίες των πλατειών, κατήγγειλαν θεωρητικοί και μη, της Κομμουνιστικής και μη, Αριστεράς, μόνο ένα επίπεδο πιο πέρα. Απο τις αφανείς, κάτω απο το τραπέζι, εμπορικές συμφωνίες της χώρας, κατά το παρελθόν, περάσαμε στην de facto κατάργηση κοινωνικών κεκτημένων, στην συντριβή της όποιας λαϊκής κυριαρχίας επί των κοινοβουλευτικών εκπροσώπων της, προς όφελος του ξένου κεφαλαίου (θέλετε να ονομάσετε το κτήνος της ιδιώτευσης και να του προσδώσετε εθνική ταυτότητα; ας πούμε προς όφελος των Γερμανών, παρ' ότι, όπως το δίκαιο του εργάτη δεν γνωρίζει σύνορα και είναι το ίδιο παντού, έτσι, να ξέρετε, είναι και το “δίκιο” του κεφαλαίου...χωρίς σύνορα και εθνικές ταυτότητες).
Είναι δεδομένο οτι η κύρια δεξαμενή άντλησης υποστηρικτών του ΕΠΑΜ, βρίσκεται στους apolitique αποχείς της παραλίας, οι οποίοι, είτε έχοντας λυμένα τα κύρια βιοποριστικά τους προβλήματα (πεπεισμένοι έτσι, για την πανσοφία του συστήματος της αγοράς), είτε ηττημένοι απο το δίπολο που καταργούσε κάθε έννοια πολιτικής συζήτησης, μετατρέποντας την στην καλύτερη, σε κομμάτική, άρχισαν τώρα, να νιώθουν, είτε το χέρι της συντήρησης να τους παίρνει την κυλότα (α, ρε θεϊκέ Χάρρυ, όλα τα είχες πει κάποτε), τα φράγκα δηλαδή, είτε την γνήσια ανάγκη να αντιδράσουν στον ατελείωτο ωχαδερφισμό που το σύστημα τους τάιζε, προκειμένου να να νίωθουν παντελώς ανίκανοι να μετέχουν της Πολιτείας και να ασχοληθούν με την πολιτική (“Ωχ μωρέ αδερφέ, εμείς θα σώσουμε τον κόσμο;” και αν μπορούσαμε, θα τον σώζαμε; λέω εγώ). Το θετικό είναι, οτι όλος αυτός ο κόσμος, έστω και όψιμα (κάλλιο αργά παρά ποτέ), συστρατεύθηκε με έναν εύστοχο και αισίοδοξο πολιτικό λόγο, που καλεί σε, εκ βάθρων, ανατροπή, μα και δεν υπεκφεύγει στην προοπτική ένοπλου αγώνα του Λαού, απέναντι στις δυνάμεις της πλουτοκρατίας, προκειμένου να διασφαλιστουν οι συνθήκες βιώσιμης εφαρμογής της, αφού μιλάμε για ΕΑΜ, Λαοκρατίας.
Το κίνημα αυτό, αποχαρακτηρισμένο απο ταξική ταυτότητα των μετεχόντων σε αυτό (και άρα δυνάμει επικίνδυνο, μόλις αποκρυσταλλωθούν και εξορθολογιστουν τα κίνητρα συμμετοχής, με γνώμονα το ατομικό συμφέρον του κάθε “αποχαρακτηρισμένου” συμμετέχοντα), έχει εντούτοις απαντήσει, στο μείζον και κεντρικό, κατά την άποψη μου, πρόβλημα: που είναι η έλλειψη προσωπικότητας που θα εκφέρει την γλώσσα της κοινής λογικής, της μπολιασμένης όμως με την εξειδικευμένη τεχνογνωσία και θα συσπειρώσει τον κόσμο γύρω απο επαναστατικά, Λαικά προτάγματα. Η απάντηση ήρθε, δια της κεντρικής του φιγούρας, που με καλώς νοούμενο θράσος, τολμά και βγαίνει, με ανατρεπτικό, αλλά και απόλυτα ενωτικό και διαυγές πολιτικό λόγο, στην κοινωνία σε μια πιεστική συγκυρία. Ενός κεντρικού πολιτικού προσώπου, γύρω απο το οποίο θα συσπειρωθεί η πρωτοπορία του Λαού (όπως λέγανε οι παλίες γενιές ψηφοφόρων που έφεραν την χώρα με τις αστοχίες τους εδώ, ενός “ηγέτη”). Γιατί ας μην ξεχνάμε πως παρ' ότι το διαδίκτυο έχει οξύνει τις αρετές της ισότιμης προσβασης στην πληροφορία (παρ' ότι έχει πλάκα το αγγλικό λογοπαίγνιο με την λέξη πληροφορία: I don't see why gathering intelligence makes anyone more or less intelligent), παρ' ότι οι γνωσιακές δυναμικές του καθενός ξεχωριστά έχουν ξεπεράσει (ίσως και με γεωμετρική, με νομοτελειακή δηλαδή, πρόοδο) τις αντίστοιχες παρελθόντων γενεών, εν τούτοις, στον τομέα της κινηματικής πρακτικής, οι μάζες (ή αν θέλετε πιο intellectuelle, το συλλογικό ασυνείδητο) και δη η ελληνική, είναι ακόμη στα λαγούμια της αυστηρά ατομικής ευθύνης, της λογικής του κατασκευασμένου, εκ συστήματος, καταναλωτικού ανθρώπου (homo consumens).
Επομένως, είναι επιτακτική η ανάγκη εύρεσης μιας προσωπικότητας που θα καλεί σε συλλογικότητες, ακόμη και αν χρησιμοποιεί μακιαβελικές μεθόδους (ας μην ξεχνάμε “desperate times calls for desperate measures”), ακόμη και αν εκφέρει, παρ' ότι με τρόπο πρωτοτυπό, έναν παρωχημένο, ή και αναμασημένο για τα ελληνικά, κοινοβουλευτικά, πολιτικά δεδομένα, Λόγο. Τολμά να προτείνει τα αυτονόητα, δεδομένων των συνθηκών, και να ευαγγελίζεται όσα οι Κομμουνιστές, υποτίθεται πως στοχεύουν, και δια μέσου της κοινοβουλευτικής τους εμπλοκής, με το σύστημα, χρόνια τώρα. Συγγνώμη που χρωματίζω το όραμα του ΕΠΑΜ για τους όψιμους (κάλλιο αργά παρά ποτέ) λάτρεις της ενασχόλησης με την πολιτική, αλλά δυστυχώς κάθετη αναδιανομή του πλούτου και συντριβή των όποιων οικονομικών συμφερόντων, εντός και εκτός χώρας, λειτουργούν εις βάρος της Λαικής Κυριαρχίας, έχουν ευαγγελιστεί μόνο οι θεωρητικοί του Μαρξισμού και της Αριστεράς εν γένει και...ο Ιησούς Χριστός...πιο παλιά...Επομένως, Βοήθεια μας!
Α, και για τους όψιμους (κάλλιο αργά παρά ποτέ) λάτρεις της πολιτικής, η θεωρία ορίζει, πως η πολιτική, είναι η τέχνη του άρχειν και άρχεσθαι. Είναι καιρός να μάθουν (-ουμε, -ετε κ.λ.π.) λίγο και το άρχεσθαι ύπο το όραμα μιας πραγματικά ευγενούς και κοινωνικά δικαίης ιδέας. Μην ψηφίζετε (όσοι το έχουν τολμήσει, γιατί μπορεί να σήμαινε και κάτι) επι μονίμου βάσης τον πρωταθλητή, γιατί τις περισσότερες φορές είναι και στημένος...(Sorry, αλλά κάποιων έχει μαλλιάσει η γλώσσα για παραπάνω απο μια δεκαετία). Επίσης καλό θα ήταν, να μην χρησιμοποιούνται σε λαικά κινήματα πια, σύμβολα ελληνοχριστιανικού πολιτισμού, ενός ιδεολογικοπολιτικού μορφώματος που εμπνεύστηκαν, ενίσχυσαν και διάχυσαν στην ελληνική κοινωνία, σε καιρούς δικτατοριών (ναι είχαμε αρκετές στην Ελλάδα για αστικοδημοκρατία!!), εκπρόσωποι της βαθιάς συντήρησης και κατεστημένου. Επιτέλους ο Λεωνίδας της Σπάρτης και ο Άρης Βελουχιώτης ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ!!!Άντε, για να μην φρικάρουμε κάθε τόσο και εμείς!
Και μια που λέμε ΕΑΜικα χαρακτηριστικά ας κλείσουμε με αυτό: “Το ΕΑΜμας έσωσε απο την πείνα, θα μας σώσει πάλι απο την σκλαβια ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΟΚΡΑΤΙΑ ΖΗΤΩ ΖΗΤΩ ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΑΜ!!!”
Υ.Γ. Προσωπικά, οι εκλογές αυτές έχουν ένα ιδιωτικό διακύβευμα: Αν και οι δυο τους πάρουν, με λιγότερη αποχή, 40%, δεν ασχολούμαι ξανά με την κοινοβουλευτική δημοκρατία και την ορθότητα των αποφάσεων του ελληνικού λαού που έχει ασχοληθεί με την διαδικασία της εκλογής πολιτικών προϊσταμένων.
Υ.Γ.3 Άραγε πόσες αναγνώσεις έχει μια απλή φράση ενός μεγάλου Αρχαίου ημών, που ανέφερε πως, ένα απο τα μειονεκτήματα της πολιτικής, είναι οτι καταλήγεις να σε κυβερνουν υφιστάμενοι σου??(Food 4 Thought..)
Υ.Γ.4 Σύντροφοι, αν βγει ο Καζάκης μάλλον θα σας πάρει τα λιόφυτα......
Υ.Γ.5 Δεν ξέρω και τί να ψηφίσω ρε γαμώτο........Να παίξω το 25.00 απόδοση που δίνει ο ΟΠΑΠ Σφύριζα, για να κερδίσω χρόνο και να κάψω νομοτελειακά και ένα ακόμα χαρτί στον βωμό της κοινοβουλευτικής εκπροσώπησης, αφού η εξούσια (ακόμη και η προοπτική της θαρρείς) φθείρει, ή τον αρχηγό της συμμορίας της δραχμής και να βοηθήσω απλά στην καταμέτρηση (κερδίζοντας υποθέτω παράλληλα και χρόνο) ;?;?; Είναι που ΚΚΕ και ΑΝΤΑΡΣΙΑ έχουν χαμηλές αποδόσεις στον ΟΠΑΠ (και πάλι για φαντάσου!Η ασιατική αγορά μπορεί να έχει καλύτερο handicap). Είναι και οτι το μεν ΚΚΕ απευθύνεται, στην αρραγή, μετά το '89 και μειοδοτική παλαιότερα, ποσοστιαίως σταθερή, εκλογική του βάση, και ό,τι η συμπαθέστατη, κατα τ' άλλα, ΑΝΤΑΡΣΙΑ δε, ίσως και απο εντατική εξειδικεύση των διαλεκτικών της πολιτικής (νομίζω παλιά στο Ελλάντα το λέγανε “ξύλινη γλώσσα”) μάλλον διατυπώνεται ευκρινέστερα “εντός τειχών”, παρά στην κοινωνία εν γένει. ΚΑΤΩ ΟΙ ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ Της ΕΞΟΥΣΙΑΣ! ΦΙΛΕ ΘΕΑΤΗ, Η ΕΞΟΔΟΣ...
DK
http://www.youtube.com/watch…#!
http://www.youtube.com/watch…#!
Το οπτικοακουστικό υλικό που επισυνάπτεται χρήζει εμπεριστατωμένης τοποθέτησης, η οποία, υπενθυμίζω, απηχεί τις απόψεις μου και μόνο.Κάλλιο Αργά Παρά Ποτέ!!
ΕΠΑΜ
(Λίγα Λόγια Για Το Έργο)
Το ΕΠΑΜ είναι ένα νέο μόρφωμα που ζυμώθηκε στις πλατείες της αγανάκτησης το περασμένο καλοκαίρι και βασίστηκε, ευτυχώς, πάνω στις εύστοχες τοποθετήσεις ενός ανθρώπου με τεχνογνωσία, εκλαϊκευμένη διαλεκτική και θάρρος να βγει μπροστά στο λαϊκό αίτημα για πρωτοπορία, τολμώντας να απαντήσει στα προκρίματα της πιεστικής συγκυρίας με πειστικό και ταυτόχρονα εριστικό και επαναστατικό λόγο.
Επομένως μπορούμε να ισχυριστούμε οτι το μόρφωμα έχει κινηματικό χαρακτήρα και καταγωγή.Τα προτάγματα του έχουν, σύμφωνα με τους ιδρυτες και εκ των συνδιαμορφωτών του, ΕΑΜικό χαρακτήρα. Ο πολιτικός του λόγος είναι, και πάλι καθ' όμολογίαν των εκπροσώπων του, αντικατοχικός. Το τελευταίο σημειώνεται ιδιαίτερα, επειδή αφενός διακρίνει το ΕΠΑΜ απο τα λοιπά αντιμνημονιακά σχήματα και επειδή, αφετέρου, κατοχυρώθηκε ως τέτοιο, απο την δεδομένη πολιτική συγκυρία, που νομιμοποίησε, με τρόπο δεσμευτικό και πραξικοπηματικό, την εξάρτηση της χώρας και ίδιαίτερα της καθεστηκύιας της τάξης, στο ξένο κεφάλαιο. Ναι, ξέρετε, αυτή η θεωρητικολογική εξάρτηση, που για τόσα χρόνια, με τρόπο γραφικό, για τους κινηματίες των πλατειών, κατήγγειλαν θεωρητικοί και μη, της Κομμουνιστικής και μη, Αριστεράς, μόνο ένα επίπεδο πιο πέρα. Απο τις αφανείς, κάτω απο το τραπέζι, εμπορικές συμφωνίες της χώρας, κατά το παρελθόν, περάσαμε στην de facto κατάργηση κοινωνικών κεκτημένων, στην συντριβή της όποιας λαϊκής κυριαρχίας επί των κοινοβουλευτικών εκπροσώπων της, προς όφελος του ξένου κεφαλαίου (θέλετε να ονομάσετε το κτήνος της ιδιώτευσης και να του προσδώσετε εθνική ταυτότητα; ας πούμε προς όφελος των Γερμανών, παρ' ότι, όπως το δίκαιο του εργάτη δεν γνωρίζει σύνορα και είναι το ίδιο παντού, έτσι, να ξέρετε, είναι και το “δίκιο” του κεφαλαίου...χωρίς σύνορα και εθνικές ταυτότητες).
Είναι δεδομένο οτι η κύρια δεξαμενή άντλησης υποστηρικτών του ΕΠΑΜ, βρίσκεται στους apolitique αποχείς της παραλίας, οι οποίοι, είτε έχοντας λυμένα τα κύρια βιοποριστικά τους προβλήματα (πεπεισμένοι έτσι, για την πανσοφία του συστήματος της αγοράς), είτε ηττημένοι απο το δίπολο που καταργούσε κάθε έννοια πολιτικής συζήτησης, μετατρέποντας την στην καλύτερη, σε κομμάτική, άρχισαν τώρα, να νιώθουν, είτε το χέρι της συντήρησης να τους παίρνει την κυλότα (α, ρε θεϊκέ Χάρρυ, όλα τα είχες πει κάποτε), τα φράγκα δηλαδή, είτε την γνήσια ανάγκη να αντιδράσουν στον ατελείωτο ωχαδερφισμό που το σύστημα τους τάιζε, προκειμένου να να νίωθουν παντελώς ανίκανοι να μετέχουν της Πολιτείας και να ασχοληθούν με την πολιτική (“Ωχ μωρέ αδερφέ, εμείς θα σώσουμε τον κόσμο;” και αν μπορούσαμε, θα τον σώζαμε; λέω εγώ). Το θετικό είναι, οτι όλος αυτός ο κόσμος, έστω και όψιμα (κάλλιο αργά παρά ποτέ), συστρατεύθηκε με έναν εύστοχο και αισίοδοξο πολιτικό λόγο, που καλεί σε, εκ βάθρων, ανατροπή, μα και δεν υπεκφεύγει στην προοπτική ένοπλου αγώνα του Λαού, απέναντι στις δυνάμεις της πλουτοκρατίας, προκειμένου να διασφαλιστουν οι συνθήκες βιώσιμης εφαρμογής της, αφού μιλάμε για ΕΑΜ, Λαοκρατίας.
Το κίνημα αυτό, αποχαρακτηρισμένο απο ταξική ταυτότητα των μετεχόντων σε αυτό (και άρα δυνάμει επικίνδυνο, μόλις αποκρυσταλλωθούν και εξορθολογιστουν τα κίνητρα συμμετοχής, με γνώμονα το ατομικό συμφέρον του κάθε “αποχαρακτηρισμένου” συμμετέχοντα), έχει εντούτοις απαντήσει, στο μείζον και κεντρικό, κατά την άποψη μου, πρόβλημα: που είναι η έλλειψη προσωπικότητας που θα εκφέρει την γλώσσα της κοινής λογικής, της μπολιασμένης όμως με την εξειδικευμένη τεχνογνωσία και θα συσπειρώσει τον κόσμο γύρω απο επαναστατικά, Λαικά προτάγματα. Η απάντηση ήρθε, δια της κεντρικής του φιγούρας, που με καλώς νοούμενο θράσος, τολμά και βγαίνει, με ανατρεπτικό, αλλά και απόλυτα ενωτικό και διαυγές πολιτικό λόγο, στην κοινωνία σε μια πιεστική συγκυρία. Ενός κεντρικού πολιτικού προσώπου, γύρω απο το οποίο θα συσπειρωθεί η πρωτοπορία του Λαού (όπως λέγανε οι παλίες γενιές ψηφοφόρων που έφεραν την χώρα με τις αστοχίες τους εδώ, ενός “ηγέτη”). Γιατί ας μην ξεχνάμε πως παρ' ότι το διαδίκτυο έχει οξύνει τις αρετές της ισότιμης προσβασης στην πληροφορία (παρ' ότι έχει πλάκα το αγγλικό λογοπαίγνιο με την λέξη πληροφορία: I don't see why gathering intelligence makes anyone more or less intelligent), παρ' ότι οι γνωσιακές δυναμικές του καθενός ξεχωριστά έχουν ξεπεράσει (ίσως και με γεωμετρική, με νομοτελειακή δηλαδή, πρόοδο) τις αντίστοιχες παρελθόντων γενεών, εν τούτοις, στον τομέα της κινηματικής πρακτικής, οι μάζες (ή αν θέλετε πιο intellectuelle, το συλλογικό ασυνείδητο) και δη η ελληνική, είναι ακόμη στα λαγούμια της αυστηρά ατομικής ευθύνης, της λογικής του κατασκευασμένου, εκ συστήματος, καταναλωτικού ανθρώπου (homo consumens).
Επομένως, είναι επιτακτική η ανάγκη εύρεσης μιας προσωπικότητας που θα καλεί σε συλλογικότητες, ακόμη και αν χρησιμοποιεί μακιαβελικές μεθόδους (ας μην ξεχνάμε “desperate times calls for desperate measures”), ακόμη και αν εκφέρει, παρ' ότι με τρόπο πρωτοτυπό, έναν παρωχημένο, ή και αναμασημένο για τα ελληνικά, κοινοβουλευτικά, πολιτικά δεδομένα, Λόγο. Τολμά να προτείνει τα αυτονόητα, δεδομένων των συνθηκών, και να ευαγγελίζεται όσα οι Κομμουνιστές, υποτίθεται πως στοχεύουν, και δια μέσου της κοινοβουλευτικής τους εμπλοκής, με το σύστημα, χρόνια τώρα. Συγγνώμη που χρωματίζω το όραμα του ΕΠΑΜ για τους όψιμους (κάλλιο αργά παρά ποτέ) λάτρεις της ενασχόλησης με την πολιτική, αλλά δυστυχώς κάθετη αναδιανομή του πλούτου και συντριβή των όποιων οικονομικών συμφερόντων, εντός και εκτός χώρας, λειτουργούν εις βάρος της Λαικής Κυριαρχίας, έχουν ευαγγελιστεί μόνο οι θεωρητικοί του Μαρξισμού και της Αριστεράς εν γένει και...ο Ιησούς Χριστός...πιο παλιά...Επομένως, Βοήθεια μας!
Α, και για τους όψιμους (κάλλιο αργά παρά ποτέ) λάτρεις της πολιτικής, η θεωρία ορίζει, πως η πολιτική, είναι η τέχνη του άρχειν και άρχεσθαι. Είναι καιρός να μάθουν (-ουμε, -ετε κ.λ.π.) λίγο και το άρχεσθαι ύπο το όραμα μιας πραγματικά ευγενούς και κοινωνικά δικαίης ιδέας. Μην ψηφίζετε (όσοι το έχουν τολμήσει, γιατί μπορεί να σήμαινε και κάτι) επι μονίμου βάσης τον πρωταθλητή, γιατί τις περισσότερες φορές είναι και στημένος...(Sorry, αλλά κάποιων έχει μαλλιάσει η γλώσσα για παραπάνω απο μια δεκαετία). Επίσης καλό θα ήταν, να μην χρησιμοποιούνται σε λαικά κινήματα πια, σύμβολα ελληνοχριστιανικού πολιτισμού, ενός ιδεολογικοπολιτικού μορφώματος που εμπνεύστηκαν, ενίσχυσαν και διάχυσαν στην ελληνική κοινωνία, σε καιρούς δικτατοριών (ναι είχαμε αρκετές στην Ελλάδα για αστικοδημοκρατία!!), εκπρόσωποι της βαθιάς συντήρησης και κατεστημένου. Επιτέλους ο Λεωνίδας της Σπάρτης και ο Άρης Βελουχιώτης ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ!!!Άντε, για να μην φρικάρουμε κάθε τόσο και εμείς!
Και μια που λέμε ΕΑΜικα χαρακτηριστικά ας κλείσουμε με αυτό: “Το ΕΑΜμας έσωσε απο την πείνα, θα μας σώσει πάλι απο την σκλαβια ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΟΚΡΑΤΙΑ ΖΗΤΩ ΖΗΤΩ ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΑΜ!!!”
Υ.Γ. Προσωπικά, οι εκλογές αυτές έχουν ένα ιδιωτικό διακύβευμα: Αν και οι δυο τους πάρουν, με λιγότερη αποχή, 40%, δεν ασχολούμαι ξανά με την κοινοβουλευτική δημοκρατία και την ορθότητα των αποφάσεων του ελληνικού λαού που έχει ασχοληθεί με την διαδικασία της εκλογής πολιτικών προϊσταμένων.
Υ.Γ.3 Άραγε πόσες αναγνώσεις έχει μια απλή φράση ενός μεγάλου Αρχαίου ημών, που ανέφερε πως, ένα απο τα μειονεκτήματα της πολιτικής, είναι οτι καταλήγεις να σε κυβερνουν υφιστάμενοι σου??(Food 4 Thought..)
Υ.Γ.4 Σύντροφοι, αν βγει ο Καζάκης μάλλον θα σας πάρει τα λιόφυτα......
Υ.Γ.5 Δεν ξέρω και τί να ψηφίσω ρε γαμώτο........Να παίξω το 25.00 απόδοση που δίνει ο ΟΠΑΠ Σφύριζα, για να κερδίσω χρόνο και να κάψω νομοτελειακά και ένα ακόμα χαρτί στον βωμό της κοινοβουλευτικής εκπροσώπησης, αφού η εξούσια (ακόμη και η προοπτική της θαρρείς) φθείρει, ή τον αρχηγό της συμμορίας της δραχμής και να βοηθήσω απλά στην καταμέτρηση (κερδίζοντας υποθέτω παράλληλα και χρόνο) ;?;?; Είναι που ΚΚΕ και ΑΝΤΑΡΣΙΑ έχουν χαμηλές αποδόσεις στον ΟΠΑΠ (και πάλι για φαντάσου!Η ασιατική αγορά μπορεί να έχει καλύτερο handicap). Είναι και οτι το μεν ΚΚΕ απευθύνεται, στην αρραγή, μετά το '89 και μειοδοτική παλαιότερα, ποσοστιαίως σταθερή, εκλογική του βάση, και ό,τι η συμπαθέστατη, κατα τ' άλλα, ΑΝΤΑΡΣΙΑ δε, ίσως και απο εντατική εξειδικεύση των διαλεκτικών της πολιτικής (νομίζω παλιά στο Ελλάντα το λέγανε “ξύλινη γλώσσα”) μάλλον διατυπώνεται ευκρινέστερα “εντός τειχών”, παρά στην κοινωνία εν γένει. ΚΑΤΩ ΟΙ ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ Της ΕΞΟΥΣΙΑΣ! ΦΙΛΕ ΘΕΑΤΗ, Η ΕΞΟΔΟΣ...
DK
http://www.youtube.com/watch…#!
http://www.youtube.com/watch…#!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου