Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2023

24X2 The Day that always Comes


Κύρα Σούλα μου, ναι ξαναέφτασε η ώρα και σήμερα, ιδιαζόντως αποφάσισε και χειμώνα να κάνει (ως όφειλε) και να βρέχει όπως έβρεξε ο Θεός, όταν έχασε το γιό του από τους ανθρώπους (με το ΚΤΗΝΟΣ κεφαλείο πάντα!)

Ωπα μοιρολατρικά τα λέω και βαριά but don't get me wrong, που λένε και στο χωριό μου δεν είναι έτσι τα πράγματα. Και επειδή έχω κατηγορηθεί στο παρελθόν ως δεξιοτέχνης παίκτης στο κλαψιάρικο μπουζούκι, που ελέω ΑΕΚ δεχόμουν με χαρά, εν τούτοις ποτέ μου δεν θεώρησα Α) οτι ο δικός μου σταυρός είναι ο μεγαλύτερος, γιατί ήξερα πως το ίδιο ισχύει και για όλους τους υπόλοιπους κ Β) πως αντιστοίχως, αν οι ακροατές του σόλο μπουζούκι - γκρίνια, περνούσαν, ό,τι μόνος έχω καταφέρει να, περνάω, θα παίζανε με ορχήστρα και χορογραφίες Bob Fosse στο παρασκήνιο.

Με αυτό το note και την καθόλου αναίτια αναφορά στο κοσμικό μου mantra, που σημειώνει σαν ευχή πως "ό,τι σκέφτεστε για μένα ο Θεός να σας το δίνει διπλό" πρέπει να ομολογήσω πως, όσο sad but true είναι κάποια πράγματα, άλλο τόσο δεν εκτυλίχθηκαν έτσι μέσα στο έτος που πέρασε που για μένα σημαδεύτηκε από 4, διάφορης σημασίας, γεγονότα και εν τέλει κατέληξε ευτυχές και στο χέρι μου, όπως λέει ο Φοίβος, γεγονός που εύχομαι ολόψυχα για όλους, αφού έτσι, θεωρώ, θα ήταν όλοι σαφώς πιο ικανοποιημένοι και απείρως λιγότερο κομπλεξικοί και σκατόψυχοι απέναντι στη μακαριότητα του διπλανού τους (ή την καλή του τύχη, αν θέλετε). Και στη τελική έχω περάσει πολλά χρόνια από τη ζωή μου να ανασηκώνω τους ώμους και ανα απαντώ τυπικά καλά....Για να μην το παραδεχτώ κάποια στιγμή πως δεν είμαστε ανάξιοι ευτυχίας• οι επιλογές μας την στερούν περισσότερο απ' ότι οι πουτάνα η κενωνία που άλλους τους βάζει χαμηλά και άλλους τους ανεβάζει στα...Τάρταρα• και βεβαίως δεν ομιλώ για χρήματα ή ταξικότητα. Μιλώ για ότι έχει παραμείνει στο χέρι και στις επιλογές μας....

και το φετινό μας playlist ελέω νέας κυκλοφορίας εντός του έτους από την αγαπημένη μου μπάντα ξεκινά με τον James να αναρωτιέται πόσο φεύγα είναι κ αν δύναται κάποιος άλλος (εκτός του ιδίου) να τον βοηθήσει να περάσει η νυχτιά η χρονιά, ή οτιδήποτε άλλο τρομοκρατέι την ύπαρξη μας αντί να της δίνει κίνητρα• και τελειώνει με τον James πάλι να ουρλιάζει πως τέλος οι τύψεις και οι ενοχές, τέλος το παιχνίδι των ευθυνών γιατί δεν είναι η μιζέρια φίλος για τον οποίο ζεις τις στιγμές σου στην ζήση, μόνο και μόνο για να ξεσπάσει έπειτα σε μια ανατριχιαστική διασκευή του καλύτερου σημείου του Orion εντός του κομματιού που αφενός σηματοδοτεί το τραγούδι στη δισκογραφία τους με την μεγαλύτρερη διάρκεια (είχε επιχειρηθεί το ίδιο κ με τα bleeding me & outlaw torn, μα κόπηκαν στο ξύρισμα της εμπορικής επιμέλειας μιας κυκλοφορίας) και αφετέρου μιλά στη ψυχή μου για τις αδικαίωτες προσπάθειες που θα οδηγήσουν έναν άνθρωπο να ερωτευθεί την ζωή από την αρχή...



Και στη μέση τα 85 διαφορετικά είδη που λέει το Spotify πως άκουσα καθόλη την διάρκεια του χρόνου με μια κάποια επιμονή και άλλα μπήκαν στο "Hall of Fame" των μουσικών μας προτάσεων και άλλα είναι σε κατάσταση pending από τη ραστώνη ή την απροθυμία να κάνω αυτό που πραγματικά γουστάρω αντί εκείνων που "πλερώνουν" τελικά για να έχω εγώ αιθάλη στο μυαλό και οι υπόλοιποι ασχέτως υποχρέωσής μου, αυτά που απαιτούν. Κάτσε, ο Γιοκαρίνης το είπα πιο καλά: "Μου παν να μη μπλέξεις τα σκυλιά με τους ροκάδες, όμως αν δεν δουλευα θα τρώγαμε παπάδες".... Αυτό

Επομένως σας αφήνω με 48 track να ζήσετε περίπου πως ηχητικά έζησα τη χρονιά μου, να ακούσετε τους προβληματισμούς μου και την έμμεση ψυχανάλυση μου ("Θα το πάρω το ρημάδι το ρεπό" που λέει κ ο Sponty - ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑ,  ή Live till we die που τρυφερά φτύνει ο Lemmy, ή το αμίμητο I am desperation / isolation / agitation ALL THE WAY) για να τελειώσουν όλα στην απουσία που δεν γίνεται να καλυφθεί με την προσωπική ευτυχία, καθώς ευτυχία είναι όταν την μοιράζεσαι και συ αδερφέ μου έφυγες νωρίς κ δεν έχω με ποιόν να μοιραστώ την χαρά και να χαρεί μαζί μου.....Shine on you.....

 

 Ή "άκουσε την" στο Spotify 

 

 Related Posts

Άλλα γενέθλια 2018 (youtube)

The Best Birthday Gift


Love me forever or not at all


Δεν υπάρχουν σχόλια: